15.06.2012

karmelowe jabłka z makaronem.

Przyznam trochę brakuje mi czasu. Życie, przyzwyczajenia, małe tradycje.. i co ważne: to co mogę jeśc się bardzo zmieniło...
trzeba teraz uważnie dobierać produkty a to aktualnie stanowi dla mnie wyzwanie.

ale się rozkręcę :)

Miałam ochotę na coś słodkiego.

 makaron (ja miałam ciemny)
brązowy cukier
masło
cynamon
jabłka
jogurt naturalny

Na patelnie wrzuciłam 4 łyżki brązowego cukru. Lekko się zrumienił kiedy myłam i kroiłam jabłka. Po chwili do cukru dolałam trochę wody i doprawiłam cynamonem. Do powstałego sosu dorzuciłam jabłka. Całość przykryłam żeby owoce lekko zmiękły. Pod koniec dodałam kawałek masła dzięki czemu sos zrobił się aksamitny.

Makaron z karmelem i jabłkami polałam jogurtem naturalnym - trafia na bloga bo wyszło smaczniej niż przewidywałam i chcę zapamiętać.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz