31.05.2012

tosty francuskie z cynamonem


..śniadanie na słodko.



przepis banalnie prosty... a efekt...

2 jajka
mleko
cynamon
2 łyżki cukru
masło

wszystko poza masłem łączymy ze sobą i moczymy w tym chleb z każdej strony (ja wybrałam tostowy). Może być to chleb który nie jest już super świeży (z takiego wychodzą najlepsze!!) lub chałka. Smażymy na maśle. Podajemy z jogurtem, owocami, dżemem... Ja wybrałam opcje banany, winogrona i jogurt naturalny z miodem. Cynamon można zastąpić cukrem waniliowym lub migdałowym...

7 komentarzy:

  1. Po takim śniadaniu to tylko mega udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie na taki się szykuję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak uwielbia chleb smażony w jajku na śniadanie, ciekawe czy taka słodka wersja mu posmakuje:) Pewnie się skuszę i kiedyś przygotuje, bo wydaje mi się, że będą smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie takie tosty są banalnie pyszne ;D
    A to zdjęcie jest przepiękne, po raz kolejny naczynia ze Społemu mnie rozczuliły ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tosty w jajku :) ale ja jem je zawsze na wytrawnie - musze sprobowac koniecznie na slodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, ja wolę na wytrawnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cynamon i tosty francuskie to kombinacja genialna, ja zawsze polewam je jeszcze miodem ale w jogurcie też musi być pyszny:)

    OdpowiedzUsuń