28.03.2012

krem cytrynowy

Obłędnie cytrynowy dodatek ;) z tego przepisu.



do jego zrobienie skusiło mnie piękne zdjęcie i łatwy przepis. Wyszło. Więc jeśli ktoś lubi cytrynę lub chce podać do ciasta jakiś dodatek - bardzo polecam. 
otarta skórka i sok z 3 cytryn
2 żółtka
2 całe jajka
200 g cukru
1 łyżka mąki ziemniaczanej (dodałam czubatą łyżkę) 
1 łyżka oliwy (dodałam 1 łyżeczkę)

wszystkie składniki (poza oliwą) trzeba zagotować - robią się grudy, klucha już prawie miałam zrezygnować ale stwierdziłam ze spróbuję odratować sytuacje blenderem.   Pomogło.Całość gotowałam gotować 3 minuty i dodać oliwę. Zagotować jeszcze raz. Ciągle mieszać. 


Nic niestety nie napisze o przechowywaniu - ponieważ u mnie nie ma już czego przechowywać. Słoik magicznie szybko się skończył.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz